Na počátku byla…vlna. Nespoutaná mořská, dynamická zvuková. Inspirace, která se promítla do interiéru v podobě světelných a zvukových vln na stropě či akustických prvků napříč prostorem. Baltská vlna je inspirací z Litvy, odkud pochází značka Narbutas. Akustika a s ní spojené šíření zvuku, tedy zvuková vlna, zase hraje klíčovou roli v portfoliu a potřebách firem při zařizování kanceláří. Ke všemu tomu se pojí vlna tradice, protože showroom stojí na místě původní plechárny v Corso Karlín, z čehož jsme se inspirovali při výběru materiálů pro realizaci. K tomu přidejte enviromentální vlnu trendů využitých při výběru materiálů i v rámci portfolia prodávaných značek a přátelský přístup ALAXu. Kruh #officevawebyalax se uzavírá. Vlnou, tou přátelskou, jak jinak. A tak vznikla pulzující “Office Wave by Alax”. Navíc jde o marketingový nápad, který má přesah do komunikace ALAXu, ať již půjde o showroom nebo reklamní kampaň.
Zadání investora: Vytvořit jedinečný showroom kancelářského nábytku, zejména pro značku Narbutas, který posílí ALAX jako špičkového dodavatele nábytku v tomto segmentu. Zároveň měl být atraktivním místem pro setkávání, prezentaci i edukaci zákazníků i partnerů.
Velikosti interiéru: 205 m2
Použité materiály: Akustické prvky, obložení, panely, koberec pro odhlučnění prostoru i demonstraci prodávaných elementů, zeleň – propojení s přírodou, prosvětlená stěna z T-boardu, Kolekce vybraných dekorů lamina od Kronospanu odkazují k barevnosti značky ALAX i k plechárně.